onsdag den 25. april 2012

Give-away

Jeg deltager i mange give-aways her i blogland, og har også vundet en enkelt :)
og nu fik jeg lyst til at lave en til jer.

Præmien Pipper Wallstickers fra Ferm Living.
Pipper består af 9 violette fugle i forskellige størrelser, som kan placeres præcist, hvor du vil
og i den rækkefølge du ønsker på væg, vindue eller spejl.


Reglerne er:
1 lod for fast læser + kommentar
3 lodder for fast læser, kommentar og link til min give-away i din sidebar (brug billedet herover),
eller del på facebook hvis du ingen blog har

28 kommentarer:

  1. Uh uh er nu både fast læser og har delt på facebook :))

    SvarSlet
  2. Gad vide om jeg har gjort det rigtigt og kan få 3 lodder???

    SvarSlet
  3. Så fandt jeg også vej til din blog, og nupper da helt sikkert l lod i denne skønne Give Away:-) God weekend...

    SvarSlet
  4. Jeg snupper 1 lod og krydser fingre!

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
  5. Ihh hvor er de søde!
    Jeg snupper et enkelt lod :)

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Nej, hvor er de søde. Jeg er med på 3 lodder!

    SvarSlet
  7. Tak for dit tip :o) Er med på et lykkelod!

    SvarSlet
  8. Jeg deltager med et lod :)

    Kram Gitte Christine // Det' Indviklet

    SvarSlet
  9. Hvor er de bare søde :-)
    Jeg har desværre ingen sidebar, men du ligger her:
    http://likebree.kaashalvorsen.dk/#post91

    SvarSlet
    Svar
    1. Måske det bare er mig, men jeg kan ikke se min give-away på linket :-(

      Slet
  10. 1 lod til mig - er vild med pipper:)
    (kattemilla@hotmail.com)

    SvarSlet
  11. Jeg smider 3 lodder i puljen & krydser fingre :-)

    SvarSlet
  12. Nå nu fandt jeg ud af det. Et lod til mig også:-) Og håber jeg har gjort det rigtigt. Skøn blog du har... følger altid med!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har gjort det helt rigtigt Jeanne, dog havde du lagt 3kommentarer, så jeg har slettet de to (:

      Slet
  13. Hvor er de søde.. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder. Jeg glæder mig til at følge din blog..

    Solskin fra Sofie

    SvarSlet
  14. Hej tak for tippet :) En lod til mig. De kunne være så søde til Isabellas værelse :) God weekend.

    SvarSlet
  15. Ih sikke en fed giveaway - deltager med et enkelt lod!!!

    SvarSlet
  16. Æj ville gerne deltage, men får en fejl hver gang jeg forsøger at tilmelde mig som læser. Prøver igen en anden dag :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej øv for dig -nu er der ikke så mange deltagere endnu, så jeg skal nok prøve at se om jeg ikke kan give dig en reminder hvis du skulle glemme det pga. en lille fin baby, der måske kommer og tager alt overskuddet

      Slet
  17. Jeg snupper gerne 3 lodder, de er virkelig fine de små fugle :)

    SvarSlet
  18. wooow!
    ...please enter my name....
    3 lodder
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet